De AED leeft nog niet onder de Belgen. Hoe maken we ze daar bewust van?

Introductie

In België krijgen duizenden mensen per jaar een hartstilstand. Amper 10% overleeft het. Een Automatische Externe Defibrillator – kortweg AED – geeft een levensreddende schok aan de persoon in nood.

Defibtech heeft een AED VIEW-gamma ontworpen waardoor iedereen, dus óók personen zonder medische achtergrond, deze elektrische schok kan toedienen.

Mensenlevens redden is een mooie zaak. We werkten daarom met plezier een campagne uit voor dit bedrijf.

Magazine

Op aanvraag van Defibtech designden we twee magazines: een met algemene informatie en één specifiek gericht op de automotive sector.

Die laatste kampt sinds de elektrificatie van ons wagenpark met een verhoogd gevaar op elektrocutie: een AED is dus meer dan ooit een noodzaak in onze Belgische garages.

Het resultaat kan je hier bekijken:

Wat als...

… je nog maar 6 minuten had?

Deze vraag was de openingszin van de B2B brochure die naar alle leads van Defibtech werden gestuurd.

De software op de website van onze klant verzamelde informatie van bezoekers en potentiële leads. De bedrijfsnaam en -locatie was één van deze bronnen. Die konden we gebruiken om honderden brochures te versturen die onmiddellijk in het oog springen.