Digitale Denktank: Aflevering 6

Influencer marketing op de kaart zetten

Je ziet ze tegenwoordig overal verschijnen: influencers. Maar zijn deze Social Media wizards echt ‘overal’ aanwezig, of lijkt het maar zo? Volgens Yasmin van Efluenz wordt het volledige potentieel van influencer marketing nog niet gebruikt. Ze onderbouwt deze stelling met voorbeelden, cases en eigen ervaring als CEO van Efluenz.

Kunnen we influencers aan de traditionele marketingmix toevoegen?

Er zijn vandaag talloze voorbeelden van succesvolle influencers marketing. Toch is nog niet iedereen ervan overtuigd dat influencers marketing een vaste waarde heeft in de traditionele marketingmix. Maar is de traditionele marketingmix nog relevant? 

Is de tijd waar we naar onze marketing keken als een verdeling tussen Prijs, Product, Plaats en Promotie al niet lang vervlogen? We bespreken het met Yasmin, CEO van Efluenz.

2021: het jaar van lokale en duurzame producten?

Wat hebben een avondje stappen en #lokale, #biologische groenten met elkaar gemeen? Op het eerste zicht niet zoveel, maar als je het verhaal achter KROPS kent, wordt de link meteen duidelijk.

 Otto en Marcel zijn twee student-ondernemers met een visie op een duurzame en gezonde toekomst. We leggen ons oor bij hen te luisteren en ontdekten het fantastische verhaal achter KROPS.

Meer afleveringen beluisteren?

Mis geen enkele update:

Categorieën