Happy People, Happy Results

HPHR

We lanceerden een online masterclass voor onze klant Fabienne, een Executive Mentor Coach die ook in het ‘Nieuwe Normaal’ haar kennis bleef doorgeven aan haar doelgroep.

Wat was het doel?

Fabienne Claeys ging dagelijks bij haar klanten langs voor individuele coaching en teamcoaching. Ze coachte al bij enkele grote namen op nationaal niveau (KBC, BASF, SDworx) als op internationaal niveau (Unilever, AB Inbev, Nespresso). In de lente van 2020 veranderde plots het hele businessmodel in de coachingwereld toen ‘social distancing’ en ‘self-quarantaine’ de nieuwe norm werden. We gingen dus op zoek naar een nieuwe manier om klanten te werven voor onze partner. 

Stap 1: leads verzamelen

Om te beginnen, moesten we kijken of de markt effectief behoefte had aan de coachingthema’s die onze partner aanbood. We schreven daarom een e-book over ‘efficiënter en productiever werken’, 
een van de grootste coachingthema’s van Fabienne Claeys.

We gebruiken e-mail marketing en social media marketing om het e-book tot bij onze doelgroep te brengen. Deze strategie was succesvol: het e-book werd in de eerste twee weken meer dan 100 keer gedownload.

Stap 2: Masterclass

We hadden de markt op de proef gesteld en kwamen te weten dat er wel degelijk vraag was naar een bedrijfscoach die inzet of efficiënt en productief werken. Tijd om de Masterclass te lanceren.

 

Met drie on-demand webinars en een live webinar dat regelmatig terugkeerde, veroverden we een plekje op de digitale markt van coaching en training. Met promoties op sociale media en e-mail marketing brachten we potentiële klanten op de hoogte van het nieuws. Al snel werden de on-demand webinars aangevraagd en stroomde inschrijvingen voor het live webinar binnen.

Na 30 dagen:

0
Bezoekers op landingspagina
0
Volgden een webinar

Stap 3: blijven gaan!

#injekot of niet, je bedrijf moet zichtbaar en vindbaar zijn op sociale mediaDaarom bleven wij ook de sociale mediakanalen van coach Fabienne onderhouden. 

Op Facebook, Instagram en LinkedIn zorgen we voor kwalitatieve content. We anticipeerden op de vragen en behoeften van de doelgroep en knoopten een gesprek aan met onze volgers. We gebruiken ook content-marketingtechnieken, voornamelijk blogs over relevante thema’s, om ook op een meer passieve manier nieuwe leads te blijven genereren.

KLINKEN WE BINNENKORT SAMEN OP JOUW SUCCES?

We love our clients and we love our job! 
Volg ons of neem een kijkje op onze website voor meer informatie over Boelet.

© All rechten voorbehouden

Met ❤ gemaakt door Boelet