Sales, content en marketing

Voor een héérlijk Italiaans concept

Napoli Streetfood levert vriesverse Italiaanse maaltijden aan huis. Om vandaag nog een markt te penetreren die al sterk verzadigd is, moet je sterk uit de hoek komen. Dus, dat deden we dan ook.

Samen met de oprichtster tekenden we een korte- en langetermijnplan uit waarin we content, marketing en social media ads inzetten om de bekendheid te vergroten en de sales een boost te geven. Daarnaast zetten we ook sterk in op een unieke merkbelevenis door elke bestelling uniek te maken: van gepersonaliseerde flyers en kortingscodes tot een mini-gezelschapsspel voor het hele gezin.

Online marketing

Offline marketing

Video

Grafisch ontwerp

Content

Copywriting

Content om van te smullen

Met onze content vervullen we vier doelen:

  • Je het bedrijf leren kennen (awareness)
  • Je informeren over het concept (information)
  • Je engageren door middel van leuke blogs, toffe weetjes en wedstrijden (engagement)
  • Je zin doen krijgen in het ruime assortiment (sales)

Wie een kijkje neemt op de sociale mediakanalen van Napoli Streetfood, wordt meteen getrakteerd op een gevarieerd aanbod van leuke berichten, informatie over het concept en fotografie om de vingers bij af te likken.

Dankzij een samenwerking met verschillende influencers slagen we erin om het bereik tot op de dag van vandaag te laten groeien.

Meetbare marketing

Met een omnichannel-aanpak lanceren we advertenties die erin slagen om de bekendheid te vergoten en de omzet te doen stijgen.

We gebruiken video om de aandacht te trekken op sociale media en vullen dit aan met salesgerichte fotocarrousels op Facebook en Instagram die een stabiele omzet garanderen. Oh, en wie heeft er eigenlijk gezegd dat e-mail dood is? Want dankzij de e-mail marketing krijgen we ook regelmatig bestellingen binnen.

Een spel voor heel de familie

Omdat we Kerstmis 2020 niet bij elkaar konden doorbrengen vanwege de veiligheidsmaatregelen, besloten we om iets speciaals te doen.

We bouwden van nul af aan een online gezelschapsspel voor 2 tot 8 spelers. Het spel bestond uit verschillende rondes en was een zoektocht naar een vaccin voor de Kerstman. Eens je het vaccin had gevonden, had je Kerstmis gered en kreeg je een speciale korting op je volgende bestelling als bonus!

Via een QR-code bij je bestelling (van gewone gerechten of het speciale Feestmenu) kon je samen met je familie het spel spelen. Zo brachten we kinderen, ouders en grootouders toch samen in een van de vreemdste feestdagen van de afgelopen jaren.  

Kom jij ook op onze Wall of Fame?

We voegen je met veel plezier toe aan het lijstje van succesvolle cases! Laat je gegevens achter en we nemen vliegensvlug contact op.