Modebewuste Marketing

Voor het hippe Noucks Streetwear

Noucks is een hippe kledingwinkel voor kinderen en jonge tieners die met de nieuwste en stoerste fashion gezien willen worden.

De winkel draaide goed, mede dankzij de persoonlijke aanpak van Sophie, de vrouw achter het bedrijf. Samen met haar tekenden we een strategie uit om de bekendheid van het bedrijf nog te vergroten en de sales in de regio van de winkel te verhogen.

Social media marketing

Offline Marketing

Google Ads

Lead Generation

Hoe we te werk zijn gegaan

De eerste stap in het project draaide om bekendheid. Een traditionele “like & share-actie” was in dit geval geen verkeerde keuze, maar wij besloten om het over een andere boeg te gooien. 

Via een landingspagina konden ouders hun kind inschrijven voor een fotoshoot voor de nieuwe collectie van Noucks. We zouden in plaats van modellen dus hun kinderen gebruiken in de promotie van de collectie. De actie was een groot succes, met meer dan 60 registraties in één week tijd.

Voortbouwend op het lokale succes van de eerste campagne, lanceerden we advertenties voor zowel de oude als de nieuwe collectie. Hiervoor gebruikten we zowel social media advertenties als Google Ads.

Na een geslaagde campagne bedroeg de Return On Investment maar liefst €7 op elke geïnvesteerde euro. Een positief resultaat dus!

Kom jij ook op onze Wall of Fame?

We voegen je met veel plezier toe aan het lijstje van succesvolle cases! Laat je gegevens achter en we nemen vliegensvlug contact op.