“Het Dartswoordenboek bevat 501 dartsweetjes, netjes gerangschikt op cijfer en op alfabet. Niet alleen is dit een volledig en quasi onfeilbaar werk, waar jarenlange voorbereiding en wetenschappelijk onderzoek aan vooraf zijn gegaan, maar ook is het een juweeltje van stichtende kennisliteratuur.”
Auteur Erik van Hoorick benaderde ons met de vraag hem te ondersteunen met dit project. En dat deden we:
Grafisch ontwerp
We ontwierpen de cover en de achterkant van het boek en verschillende visuals ter promotie van het boek op sociale media.
Promotie
Via Google Ads en advertenties op sociale media spreken we de juiste doelgroep aan en sturen we ze naar de webshop.
Website/Webshop
Je vindt het boek in de webshop van Het Vervolg of op de landingspagina www.dartswoordenboek.be, beide door ons ontworpen.
Audiovisueel
We onderhandelden met DPG Media over de verschillende mogelijkheden om het boek – en darts in het algemeen – te promoten in ons land. Want zeg nu zelf, darts is hot right now! Verder namen we ook een podcast op met Erik ter promotie van de lancering.
Evenement
We verzorgden het lanceringsevenement van A tot Z.