Een complete ondersteuning bij het creëeren, publiceren en promoten van boeken.

Introductie

Samen met polyvalent creatief bureau Het Vervolg ondersteunen we auteurs van A tot Z met het schrijven, publiceren, promoten en verkopen van hun werken.

Dartswoordenboek

“Het Dartswoordenboek bevat 501 dartsweetjes, netjes gerangschikt op cijfer en op alfabet. Niet alleen is dit een volledig en quasi onfeilbaar werk, waar jarenlange voorbereiding en wetenschappelijk onderzoek aan vooraf zijn gegaan, maar ook is het een juweeltje van stichtende kennisliteratuur.”

Auteur Erik van Hoorick benaderde ons met de vraag hem te ondersteunen met dit project. En dat deden we:

Grafisch ontwerp
We ontwierpen de cover en de achterkant van het boek en  verschillende visuals ter promotie van het boek op sociale media.

Promotie
Via Google Ads en advertenties op sociale media spreken we de juiste doelgroep aan en sturen we ze naar de webshop.

Website/Webshop
Je vindt het boek in de webshop van Het Vervolg of op de landingspagina www.dartswoordenboek.be, beide door ons ontworpen.

Audiovisueel
We onderhandelden met DPG Media over de verschillende mogelijkheden om het boek – en darts in het algemeen – te promoten in ons land. Want zeg nu zelf, darts is hot right now! Verder namen we ook een podcast op met Erik ter promotie van de lancering.

Evenement
We verzorgden het lanceringsevenement van A tot Z.

WK Darts
Ook op het WK darts maakten we promotie voor het boek. Via reisorganisatie Viamundi trokken 5 bussen met Belgen naar het WK Darts in het Verenigd Koninkrijk. Op die bus zorgden wij voor een dartsquiz, dartsfilmpjes voor op de televisie en deelden we flyers met kortingscodes uit. Van extra beleving gesproken!

Daragh

“In verwarrende tijden botsen mens en maatschappij al eens tegen koppige limieten en borrelen moeilijk te beantwoorden levensvragen op. Worstelingen met dromen waar je (te) lang op moet wachten, met beloftes waar je geen tijd voor kan maken, met een gebrek aan manoeuvreerruimte om ideeën te verwezenlijken.”

Auteur Anna Demuylder lanceerde haar debuutroman in samenwerking met ons en Het Vervolg. Vol enthousiasme werkten we aan deze taken:

Grafisch ontwerp
We ontwierpen de cover en de achterkant van het boek en  verschillende visuals ter promotie van het boek op sociale media.

Promotie
Via Google Ads en advertenties op sociale media spreken we de juiste doelgroep aan en sturen we ze naar de webshop.

Website/Webshop
Je vindt het boek in de webshop van Het Vervolg of op de landingspagina www.het-vervolg.be/daragh, beide door ons ontworpen.

Audiovisueel
We namen we een podcast op met Anna ter promotie van de lancering. Ook maakten we enkle filmpjes die zowel wij als zij op sociale media konden promoten.

Evenement
We verzorgden het lanceringsevenement in @Th Park in Antwerpen van A tot Z.